Thursday, November 24, 2011

Mereka sgt cute..



Satu demi satu kerja aku dah selesai.. skrg tinggal projek design utk disiapkan.. dan sekarang terasa macam tak cukup tidurnya.. ngah mengantok-ngantok nie, aku saja je gatal-gatal tgn nak search google gambar orang ngah mengantok dan tidur.. tapi banyak lapisan org dan masyarakat, lapisan baby juga aku pilih..
jomlah cuci mata dan ngok sambil ketawa sorang ngok kecomelan mereka.. ^^,

 1

 2

 3

 4

 5

 6

7 


9 

10

Hehehe.. comel kan diorang.. so skrg silalah vote gambar mana paling terbaik..

p/s : kalau korang ngantok tidurlah di tempat betul.. kalau korang wat mcm diorg nie ingat comel kew..?? mcm org gila adalah.. Hahahaha

16 comments:

  1. semua comel3. rase nak cubit je pipi semua kuat2! sape suh depa comel sangat!huh

    ReplyDelete
  2. ice cream : haha.. tido smbil tongkat dagu.. hehe

    ReplyDelete
  3. Nad : alolo pe nad..?? jelez ngn kecomelan mereka kew.>? hehee

    ReplyDelete
  4. thnks 4 coming my blog! hehe...nway...baby memg cute!

    ReplyDelete
  5. No 3 !!!! HEHEHE.stylo gila tido mcm tu ;P

    ReplyDelete
  6. aku pon mse baby dlu lg comel mcm no9 tu..... hahahahahahaha =]=]=]

    ReplyDelete
  7. ruby : jelez kan ngn kecomel diorg.. heheh

    ReplyDelete
  8. cik siti : sama2.. macam la kita baby2 dulu.. haha

    ReplyDelete
  9. haliza : no3 tu bkan comel.. tp pling klkar.. haha

    ReplyDelete
  10. are2 : ko nak comel mcm tu..?? tido dlm kasut aku nak..? haha

    ReplyDelete
  11. mizah : mana nyer rambut ko jarang2 la yer mcm tu..?? hahaha

    ReplyDelete
  12. wa comel sgt!!!!! geram je tengok diorang sume tu..huhuhu

    ReplyDelete