Saturday, November 12, 2011

11.11.11 (tidak akan dilupakan.. pahit dan manis)



Semua org dok pakat post entry pasal 11.11.11.. dan aku telah menjadi jelez oleh sebab itu aku pun nak post juganya pun adooii.. (sorry bahasa tunggang langgang..Hahaha)

pertama sekali aku nak cerita, aku baru sampai UTM pagi td tepat jam 6.15pagi.. ok.. tepat tu jgn caya sgt.. aku tak ngok jam pun sbb ada peristiwa buruk berlaku kat aku sepanjang perjalanan dan dlm bas tu.. kira aku sampai 6.15pg plus plus minus minus (kira sendiri! hahaha).. peristiwa apa..?? nak tahu kew..?? mesti nak kan.. kenangan paling buruk selama aku naik bas.. kenangan tahan kencing paling lama..
gelak korang..! korang rasa baru tahu.. bukan sekejap wei.. korang bayangkan dari Ipoh sampai Seremban baru aku lepaskan hajat.. lepas tu tak sampai setengah jam, datang balik.. masa tu kat Seremban lagi.. so kali nie dari Seremban sampailah JB.. keadaan aku dalam bas masa tu..?? peeehh.. mcm apa jee.. terkepit sana, terkepit sini.. kalau pakcik driver tu tak stop juga sampai JB, mmg aku lepas hajat je kat sit bas dia tu.. Hahaha

- 11.11.11 - nice date..! kepada sesiapa yang buat relationship, married mesti sweet giler... ^^,
aku pun rasa nak buat jugalah.. tapi dengan awek no2 la... Hahaha
ok gurau je.. cukuplah satu yang ada tu.. tu pun dah tak terjaga.. Hehehe
btw, seronok dpt jumpa tadi.. sembang punya sembang rupa-rupanya dah pukul 11mlm dah duk kat cafe k9 tu.. hehehe

ok la.. penat dah celoteh2.. nak sambung berFB plak.. Selamat Malam dunia.. ^^.

p/s : tak sabar nak tggu 12.12.12 plak.. =)

10 comments:

  1. aku pernah rasa pengalaman ang..
    seksa ya amat..haha

    ReplyDelete
  2. alaa rizal...
    ko pnah thn dari k perlis smp selatan? hahhaa

    ReplyDelete
  3. aku penahhh..dah la kat umah x dan nak buang. di bawak nye pulak sampey ke ipoh dari shah alam!
    hahhaa..

    ReplyDelete
  4. byk2 ayat..
    nad suke ayat nih..

    "ok la.. penat dah celoteh2.. nak sambung berFB plak.."

    ingat nk pi tdo ke, rehat ke...
    hahahahhah

    ReplyDelete
  5. hahaha... awat tak minta pakcik driver bas berhenti kt r&r

    ReplyDelete
  6. jamil : aku pnh tahan dr m'sia smpai australia.. =p

    ReplyDelete
  7. kocik : hahaha.. so apa ko wat..?? takkan tahan je..?? hahaha

    ReplyDelete