Monday, January 2, 2012

apa sudah jadi pada Amalina Che Bakri..

Masih ingat pada Amalina Che Bakri.. Pelajar cemerlang SPM satu ketika dahulu..
nak tahu lagi lanjut mengenai dia korang boleh search di google..

Jika dahulu sebelum belaja di luar negara, elok je bertudung dan bersopan.. tapi kini bila di luar negara, haish.. =.="
ngok la gambar facebook nya..



tak tahu nak cakap apa.. apa-apa pun tunggu je laa pengakuan dari dia samaada ini benar-benar sahih ataupun ada yang berniat dengki padanya..
apa-apa pun berdoalah yang terbaik untuknya.. AMINNN..

5 comments:

  1. aku bru tgk gk td neh . nape la smpai jd cm 2 .

    ReplyDelete
  2. tu la wei.. aku pun tak tau.. harap2 bukan dia la.. aminn..

    ReplyDelete
  3. aku baca dari banyak page, ada yang cakap ni adalah perbuatan dengki musuh dier...

    ntah la, no komen~

    ReplyDelete
  4. tu aku ckp, doa2 bukan dia la.. aminnn

    ReplyDelete
  5. !!! nasib aku mgucap dulu sbelum tegok.
    fuhhhh semangat

    ReplyDelete