Saturday, November 5, 2011

Biar lambat Asalkan Tiket FREE..



Haish.. untung laa sorang-sorang duduk kat KP kat UTM ni di saat orang lain dah start balik kan....
takpe laa.. demi saving budget, terpaksalah balik lambat ckit wei...

sbb pe saving budget..?? bluuurr la tu.. Hahaha
aku balik ngan pakcik aku la.. dia driver bas.. so tiket free je la.. anak sedara punya pasal.. Hahaha
pagi kang jam 9.45pagi bas pakcik aku dtg la sri putri tu angkut aku..

cuti kali nie tak lama sgt.. tp ok la utk lepaskan rindu kat family dan kawan-kawan kat sana tu.. hari tu masa cuti sem dan cuti raya aidilfitri jap je.. kena balik UTM awal sbb nak handle budak-budak 1st year baru nak masuk tu kan.. skrg nie aku nak balas dendam aku nak cuti sampai jumaat walaupun khamis tu aku ada kelas..! HAHAHA =D

tapi balik nie apa mau bikin..?? study..?? opss.. wajib study.. sbb lepas cuti nie ada 3test aku kena amik..
Isnin (14 Nov) - Themodynamics 2 Marine .. satu-satunya subjek aku paling blur gila.. =.="
Jumaat (18 Nov) - Perhubungan Etnik.. subjek mengantuk..!
Tak tahu bila - Solid.. ni sbb aku tak amik test ari tu.. sbb MC.. lecturer aku just suruh ready je..

sebelum balik aku dah download 6 Movie utk dijadikan santapan..
1. The Marine
2. Big Mommas Like Father Like Son
3. The king of fighter
4. S.W.A.T. Firefighter
5. Tekken
6. Universal Squadrons

opss.. dah 4.30pagi la..
ada lagi barang-barang kena masuk dalam beg nie..
cukuplah tulis nie.. nnt la tulis lg..
doakan aku selamat sampai yer kawan-kawan semua.. ^^,

6 comments:

  1. rizallllllllllllll..

    selaamt bercuti hehee

    moh kite stdy untuk test:)

    ReplyDelete
  2. slamt berTEST.. same la kite.. huhu.. test + assgnmnt melambak mnanti untuk dihantar dan dijawab..

    ReplyDelete
  3. mai : selamat bercuti juga utk mai.. ;)

    ReplyDelete
  4. ein : dah berkorban da la ni. klau tak, nak duk umah je.. taknak blek utm da.. heehhe

    ReplyDelete
  5. pika : gudluck utk pika juga yerk.. ;)

    ReplyDelete