Thursday, February 10, 2011

Bebanan mula membebankan..!!



Tekanan mula terasa skrg..!! mengapa... sbb test da semakin dekat.. seriusly aku tak prepare apa2 lg.. mmg bz giler2 da skrg ni... hidup aku sekarang d penuhi ngan meeting je.. kdg2 tu mmg rasa nak jerit n marah2 je semua org  yg ada.. tp thankz kat kwn2 buat aku rasa lupa masalah dan penat2 semua ni.. 
aku mmg da serabut sgt2 ngan MPP, Summer Camp and Prog khdmat msyrakat under KoQ aku tu... 2prog tu aku pengarah mau tak serabut..!! MPP, lg 2mggu.. mak ai..!! lepas ni ada raptai la pe la.. bila aku nak study..????????????? sume aku masuk ni bukan kehendak aku tp atas tggungjwb.. tp walau mcm ner pun aku kena juga pikul ngan ikhlas.. bila org da b'harap, takkan kita nak hampakan.. kwn2 sume please la bg support dan kerjasama kat aku nnt.. aku sgt2 perlukan nya.. aku merayu sgt2..

Study...??? peehh..!! aku tak tau bila aku leh study... nak study ada je dugaan... contoh smlm nak study fluid tp skema jawapan aku da terdelete.. nak download balik smlm tp line mcm &^#@%$^*&...!! baru td dpt download balik.. aku mmg cpt down kalau bab2 mcm ni.. kalau ngah ada mood study tiba2 ada je yg m'spoil kan nya mmg aku stop study terus.. apa yg aku cari bila tekanan mcm ni..?? sapa yg rapat ngan aku mesti tahu.. kalau aku mati cepat lepas ni, so tak hairan la...
Badan aku pun da rasa lemah s'mcm je.. g kelas mmg tak ada semangat lg.. ptg2 pun aku asyik tido je.. sampai nak riadah pun da tak dapat.. tambah plak skrg lutut aku ngah sakit.. tak leh nak main lg.. tekanan gila duk bilik pastu tak ada wat pe2..!! kalau dpt g riadah tu leh la ilang tekanan ni ckit..

Aku taknak la sem ni jd mcm sem lepas.. result mcm haram..!!! serius MEMANG RASA BETOL-BETOL BODOH...!! PLEASE la kasi masa aku study wei..... ='( 
mggu depan 4test m'nnt..aku taknak lg lingkup dlm test.. satu apa aku tak study lg.. aku bukan genius n cpt pick up bila study.. aku perlukan masa utk faham.. wish me luck kwn2..

p/s : sorry la kpd korg yg dtg blogwalking kat blog aku.. aku tak dpt nak balas kunjungan n baca entry-entry korg.. tggulah keadaan dah stabil nnt aku akan kembali seperti biasa.. kpd diorg yg dtg follow tu, nnt aku akan follow balik korg.. jgn riso k..

5 comments:

  1. chill beb~
    standard la sume ney as student..
    nnt laen plak stress ko biler dah keje~

    ReplyDelete
  2. rilek2.. jgn keja sgt keputusan tu.. blaja bkn hanya di buku. :)
    best wishes 4 u..

    ReplyDelete
  3. wish gud luck kt ko,,menjalankn responsibility..ak bc,,sian kt ko,,x de mase nak stdy..

    ReplyDelete
  4. gud luck..10tn kn cm2??..same wth me tp xde la bz ngat smpai cm2..pape pn sbar je lah..dun stress2 k..smile..hepi2 always..hehe

    ReplyDelete
  5. hee~~~jum2,,,g shopping,,,
    k2,,,jgn lupa diri ek,,kiter same2 kuat eh,,,

    ReplyDelete