Tuesday, March 1, 2011

ALHAMDULILLAH.. Semua sudah selasai.. my life was come back..! =)



Assalamuailaikum.. hye kwn2 sume.. rizal kembali semula ke dunia blogger.. yeay..! sorry la kepada korg2 yg dtg blogwalking n follow sume, skrg aku da follow korg sume balik..
entry sebelum ni aku da citekan nape aku jd mcm ni.. kerana tggungjwb yg bnyk sgt.. skrg ni ngan abis nya test semua dan benda besar cabarannya iaitu MALAM PUNCAK PERDANA9 maka amanlah hidup aku balik.. syukur... =) walaupun mcm2 dugaan yg jadi sepanjang MPP ni tp aku terima semuanya.. yelah, tak sume prefect.. kena marah tu biasalah.. n sgt2 sorry kpd sume ajk2 MPP atas masalah yg berlaku tu..

Dua minggu ni mmg minggu yg paling serabut bg aku.. penuh tekanan..! paling aku tak suka bila tekanan mulalah jerawat2 naik.. tu yg paling aku tak suka..!! kepada kwn2 semua aku nak minta maaf banyak2 kalau  aku moody tak tentu pasal.. nak marah tak tentu pasal.. aku tau ramai yg perasan aku masa aku moody n terasa kan.. sorry la.. skrg aku dah kembali seperti biasa..

Pasal test2..?? ermm..so far ada juga paper aku xleh jwb.. contoh math kejut.. ntah la rasa mcm failed je.. xpe la.. janji aku dah usaha.. thankz la to sumone yg bnyk tolong bagi semangat sepanjang minggu test n minggu penuh tekanan ni.. saat aku down dier tolong tenang kan..  thankz bnyk2 yer.. tak tau la nak balas mcm ner..  di saat aku ngah tekanan mcm ni mmg aku rasa nak bakar je N24 (dewan aku nak amik test) n lihat la bper ramai yg m'yokong aku.. kebanyakan mereka bdk2 utm yg nak amik test math kejut pd malam tu jugak..




Ada lg benda aku nak cite.. pasal kena tahan ngan trafik utm.. peeeehh..! yg ni mmg klakar.. klakar2 dlm cuak.. haha masa tu ktorg ni nak arked k9 tu nak g mkn.. tp malang tidak berbau... ada trafik utm kena ngah ronda2.. mmg kena tahanlah.. ktorg pun tak jangka ada plak trafik utm nak masuk sampai k9 tu lgpun masa tu da nak senja.. apa lg kena tahan mmg m'jwb la kena sound lg.. yelah, baru first year dah bawa motor.. salah sendiri so pandai2 lah tanggung.. nasib tak kena saman cuma kena denda jalan kaki dr k9 tu g amik helmet n turun balik amik motor.. n mcm solan2 dia tanye.. btw dia ada puji ktorg.. ckp rambut kitorg smart.. haha dan ada lg solan dia tanye.. ngok la bwh ni....


Ni lah 5botak nya.. haha



Hehehehe.. =D ok.. da penat story2.. tggu la lepas ini ada masa story lg k.. masa utk study.. yeay...!!
ok.. thankz sudi membaca.. =) SALAM~~

No comments:

Post a Comment