Sunday, November 21, 2010

kabus..




kabus d pagi hari yg pelik..dr pkul 1pg xslap aku.. mle2 aku ingt ade kebakaran.. aku pun ngn rumtes aku amik mtor trun smpai bwh kot2 la ade kbkaran,. trun je bukit kat kp tu, da kabus tbal.. xtido aku ngok kabus ni.. mmg sjuk giler rse nyer.. kdg2 rse mcm kat korea, kdg2 kat switzeland, kdg kat rusia.. sng cite smlm rse bkan kat m'sia la.. rse mcm kat lua ngra da.. hehe  n pg td aku n rumtes aku, g jlan kat sekitar utm ni n snap s'bper bnyk photo.. yg ni s'bhgian je.. nk bnyk lg ngok kat fb.. ;) hope mlm ni ade kabus.. klau nk stdy ngn dlm kdaan sjuk mcm ni pun best,.. tp caya stdy jap, psti t'tido.. hehe

3 comments:

  1. cre seng nk mati cpt..
    dok ar dlm kabus yg tebal sgt2..
    slame bbrpe thn..
    gerenti punyela..
    kuang4x..

    ReplyDelete
  2. ske ko eka;.. ;)
    faeq : ade kew org mati duk dlm kabus..? =="/???

    ReplyDelete

Recent Posts