Tuesday, November 30, 2010

sesi temuramah.. ikuti la.. =)

Selamat pg sume..
aku bru blek dr ngok game barca-real ni.. peh, mmg peh ati ka ngok barca men td.. 5-0 choo.. hehe blek je trus ngok on9.. t'kjut saya, ade org tag la.. hee so kne jwb la kan soalan2 cemu gangsa ni.. hee jwpan ni eklas n jjur dr ati yer.. =)
ikuti lah temuramah ni.. hehe
1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Senyuman.. =) sbb xde snyuman sume bnda xjd..  sbb dr snyuman sgala nyer leh mula.. seprti, nk berKAWAN.. so snyum2 slalu klau nk kwn rmai.. hee
2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
motor LC 135 aku tu.. my syg..! =)

3. Di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
kat umah la.. xmmpu nk wat kat hotel2.. hehe tema ikut pgantin pmpuan..so kne tnye dier.. haha

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
tidak.. no women no cry.. =)

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
klau da name kekasih, msti la nk cinta smpai bila.. kcuali la klau dier wat taik..
6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
mna2 pun leh..

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
erm..buku static.. mse last pper ari tu..

8. Apakah nama penuh korang?
Mohamad Shahrizal Bin Suhaimi..

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
2-2 mesra.. tp b'gntung jgak pd kdaan.. klau abah aku ngh mrah ngn aku, mau dkat s'mggu dier xkan tgur aku..

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Nur Shahidatul Nadhirah.. kwn skulah aku mse drjah 4 n 5.. aku ske kat dier tp xsmpat gtau smpai die pndah skulah.. n dier xtgur aku ble da msuk fom5.. aku xtau pe sbb.. errmm.. *mood: sdey jap// ='(

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
yelah.. sape nk tlong bsuh kan..!

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Australia.. nk ngok kanggaro dpn mata sndiri.. =)

13. Pilih salah satu, peluk atau cium? 
tggu da kahwin nnt la.. 2-2 pun ske..! hahaha

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
1. sorg yg unik.. hehe
2. garang tp ati dier baik.. mrah aku pun sbb aku wat bnda bkan2.. so aku xpnah amik ati pun.. ^^;
3. slalu jd kan tlinga dier dgr mcm2 aku nk cite.. thnkz ya.. ^^;

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
1. LC aku tu la..
2. jersi man united..
3. laptop aku ni..
4. 2 bntuk cincin kat jari aku ni..
5. sume kasut2 yg aku ade..

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar
1. kazar - memburu impian **slalu dgr mse ngh men kad ngn kwn2..
2. dakmie - yg t'indah **bila trse nk jiwang2.. hee
3. hijau daun - suara ku berharap **t'ingat kat s'sorg.. jeng2.. hehehe
4. nirvana - the man who sold the world **t'ingat zaman grunge dlu.. zaman bru nk up..yeay..! kurt cobain.. hehe
5. xpcd - semangat yg hilang **dgr d saat tgh down..

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
30 Ogos 1991.. kat utm.. ngn air bsuk d simbah oleh kwn2.. ade ubi ade btas, ade hari aku blas..  =p

18. 5 orang blogger yang korang nk tag :
xtau la.. sbb msih bru d blog ni.. yg knal2 pun sume da kne tag..
so xtau nk tag sape..

3 comments:

  1. aku nak pegi aussie jgkk! sbb nak tgk kanggaroo. hahaha

    ReplyDelete
  2. eka: aku pun ske.. hehe ;)
    farahin: hehe.. klau g nnt aku ltak ko dlm kantung kgoro tu ko nk x..??? msti ko ske kan.. rse dier lg best dr nek ultrman 20sen yg ade muzik tu.. haha

    ReplyDelete

Recent Posts