Sunday, November 14, 2010

Liku-2 hidupku

sebenar nyer da mcm2 bnda jd dlm life aku.. cume sblum ni aku xde tmpat nk smpan sume memori tu aku juz smpan dlm ati or luah kan kat kwn2... thnkz yer kpd kwn2 yg m'dgr... kini aku da ade blog aku ni sndiri.. so aku dpt la luah kan pe yg aku rse kat cni.. sume psal aku.. hidup aku, stdy aku n kisah cnta aku.. hahaha...
cite psal life aku.... mcm besa je.. tak susah tak sng.. tak happy tak sedih.. mcm besa kiter dgr, hidup ibarat roda.. kdg2 kat atas, kdg2 kat bwh.. mcm tu la putaran nyer.. tp pe2 pun, hidup kne truskan jgak kan..
stiap yg b'laku ade hikmah nyer kengkawan.. so happy je n slalu pkir positif k.. yg pnting snyuman tu..
krana dr snyuman b'mula sgala nyer.. =) ok la.. next entry aku cite pnjg2 lg.. k daa..

No comments:

Post a Comment