Saturday, November 27, 2010

Kerana Thermodynamic.. i will love u one day..!

ari ni aku bgun awal.. bgun2 rase lapar.. g AZAH bli maggi kari n ngap..! hehe pkul 4pg aku da sdar.. tu sbb  nyer aku tido awal.. pkul 11mlm da tido.. mau nyer xtido awal, sbb smlm aku xtido lgsung sbb stdy utk pper static.. n alhamdulillah la, aku leh jwb pper tu wlau aku tau ade jgak slah.. yg pnting aku leh tulis ok la.. dr aku dtg exam cuba pkir2 jwpan, tp xtau nk tulis pe..! 
d saat mcm ni, sbnar nyer kwn2 aku sume ngh tukus lumus stdy thermo tp aku, hahaha.. relax2 suda.. 
aku xske thermo..!! susah.. susah sbb aku da set mind aku dr awal xske.. cbe aku ckp aku minat thermo msti aku xde mslah ngn thermo ni.. so sume slah aku.. caiit..!! 
thermo la pnye aku down abis.. ilang mood nk stdy.. aku pun da sdia da dri aku klau2 kne repet pper thermo pun..




TETAPI,  
klau xsbb thermo aku xsdar diri lg kot, jd mlas lg msih nk honeymoon.. sem dpan aku da JANJI pd diri sndiri aku nk stdy lek lok.. aku nk wat mcm ne kat matrik dlu.. wlaupun aku ponteng klas tp aku stdy kat blik.. so aku xla k'tggalan.. bkan niat aku ske ponteng klas tp sbb aku g klas mmg aku xkan pham sbb style aku blaja stdy sndiri sorg2.. pastu tnye org mne xpham.. n lg prob mmg bsar, xleh nk bgun pg.. punca nya aku mmg xleh tido awal..
Aku harap sgt2, janji aku xla tggal jnji je.. aku akan susun jdual aku utk sem depan elok2.. mse main, MAIN.. mse stdy, MAIN.. haha slap.. mse STUDY, STUDY la dol..
so bg aku skrg paper da abis.. pe nk wat yer..??? 
  • ngok movie> cite pe yg best..?
  • online> da bosan..!
  • tido> xbek utk kesihatan..
  • men futsal> sume org ngh stdy.. aku je x..
  • kua jlan2> xde duet.. kne jimat cermat..
  • cari awek> mke xhensem.. adeeiii ==''
  • makan> xde pe nk d mkn.. nk bli mkanan mhal2 xmampu..
~~otak ngah serabut..!! pkir mcm2.. saat nk exam mcm2 msalah dtg.. nk amik exam sok pun mcm xde mood je.. asyik pkir msalah dan msalah.. nk pkir jwpan mcm ner solan esok.. nk jwb pe pun xtau..  xyah g la..!!

**so, da buntu otak..!! ape la nk d wat.. so better aku stdy  jgak.. stdy utk bkan utk exam sok.. tp utk sem dpan sbb da comfom2 kne repet pper.. persediaan awal.. doakan aku yer kwn2..
^^;

4 comments:

  1. hahahaa ayat last tu tak boleh bla ;)

    ReplyDelete
  2. ape xleh blah nyer kiah..? ijal da sdia da ni.. utk repet.. haa

    ReplyDelete
  3. HAHHAHAH!!! tak per....usaha tangga kejayaan...ok...

    time2 free, yok lah lawat sesama bloggers!!! bagi meriah..huhu...

    ReplyDelete
  4. hehe,, thnkz aisyah ya.. ;) ok.. sy akan slalau g kat blog awk tu,. hee ;)

    ReplyDelete