Tuesday, December 14, 2010

Sorry kwn2.. JANJI tak wat lg.. =.=





Assalamuailaikum.. apa kabar readers2 sume.. sbnar nyer aku bru je bgun ni.. skrg jam pkul 4.55ptg.. mybe sbb xckup tido sjak mggu ni.. blek je dr kem pmbentukan JKM tu trus kne wat grak kerja utk prog MACS.. tp xpe la.. da name pun tggungjwb, kne la pikul jgak.. pg td pun ngok man u lwn arsenal pun aku leh t'tido.. sparuh mse pertama aku da t'tido kat blik tv tu.. aku sdar2 ngok game da abis da.. adeeeiii..

Niat aku ari ni mmg nk bgun awal.. sbb aku nk g bank nk g wat kad bank baru.. tp xtau la mcm ner leh t'lajak smpai ptg ni.. rumtes aku pun t'bongkak xbgun2 da.. yg aku sdar je, joe n rafiq dtg blik aku minx knci blik jkm.. mse tu pun aku mamai2 lg... sdar xsdar je.. aku men bg je.. pastu ingt mmg nk bgun tp ntah la mcm ner leh t'lena blek..

Aku bgun je td cek hndpon aku ngok, wow..!! 29miscol.. n 3msj.. ni sume bdk2 macs.. rpe nyer diorg ni col sbb nk kjut aku.. tp mlang nyer aku xdgr pe2.. aku pun t'lpe plak, yg pg ni sbnar nyer aku ade tgas m'msak..ble bce msj "tlong bsuh kuali", bru t'ingt ari aku b'tgas.. aku tau msti kwn sume bggang ngn aku kan sbb sume da try col aku nk sruh aku bgun tp xbgun2 jgak.. sorry la kwn2.. aku mmg mcm ni.. ssah ckit nk bgun tido.. smpai kan mak aku sndiri pun da xtau cre mcm ner nk kjut aku dr tido sbb mmg ssah ckit aku nk bgun.. mak aku dlu pun siap cubit2 peha aku bru aku bgun.. n mse skulah dlu, aku g skulah lpas rhat lg.. sbb mmg xleh nk bgun awal2.. sbb aku xleh nk tido awal2.. slalu nyer lpas sbuh tu bru la nk tido.. tp nseb bek la parents n ckgu2 aku kat skulah jnis m'mahami.. thnkz yer ckgu sbb pg2 ckgu col sy..

Ckgu : rizal, awk nk dtg skulah kew x ni..??
Aku : sy dtg.. tp lmbat ckit.. ckgu tnda je sy dtg dlu.. nnt sy dtg..
Ckgu : ok.. jgn xdtg plak..
Aku : ok cikgu..

mcm tu la besa nyer klau aku dtg lmbat.. besa nyer klau pkul 8pg ckgu aku kan col la.. skulah aku tu klau nk dtg lmbat bia lmbat btol2.. klau antra pkul 8pg hgga 9pg ade ckgu Rahman tggu dpan.. ckgu displin aku tu.. da bper kali dier da sebat pggung aku ni.. wlau dier mrah aku mcm ner pun aku xpnah dndam ngn dier n aku bek je ngn dier smbg pun glak2 je.. tp klau wat hal, mmg xleh lari la.. mmg akan hinggap la rotan pnjang dier n kat hjung rotan dier ade plaster tape warna merah n hitam.. tu la rotan dier.. hee klau dtg mse2 mcm tu mmg kne ketuk ketampi la 100kali.. pehh..!! leh t'cabut lutut aku tau.. better bg aku kne sebat dr kne ktuk ketampi.. lgpun rotan ni sakit dier jap je.. bak kata pepatah, ala bisa tegal biasa.. hee biasa la bg bdk nakal mcm aku ni.. hee

tp klau xsbb rotan2 ckgu2 aku ni aku rse aku xkan jd mnusia rse nyer.. thnkz yer ckgu2 sume.. sbb mrah2 sy n pnah bnci sy 1 mse dhulu.. n skrg sy tau ckgu2 sume syg sy.. klau xsbb diorg aku rse pmr aku comfom lingkup abis mse tu.. itu la aku rse zman gelap bg aku.. mse fom1 smpai fom3.. besa zaman bru nk up.. sume bnda yg kita ngok, sume nk cbe.. n sbb dr ctu la, aku nmpk ckgu2 sume caring ngn aku.. klau aku sakit or bad mood msti diorg akan prasan.. n mcm solan2 diorg tnye.. thnkz yer ckgu2 sume..  opsss..!! da m'lalut g ni.. hee ok2 stop dlu psal zman dlu.. entry len kali aku cite.. kongsi pglaman ngn korg k..

ok la.. nk kne siap2 ni.. mlm ni ade raptai perasmian utk MACS kat dwan pkul 9.. aku nk g awal.. xnk lmbat2 lg.. da jnji ngn diorg sume td.. sorry skali lg kwn2 MACS ye.. aku jnji lpas ni xkan lmbat.. klau lmbat 10mnit tu besa la yer.. hee ok c u all kat dwan kang.. daa...

3 comments:

  1. rizal bangun lambat? hahaha da biase sgt tu...

    ReplyDelete
  2. wahhhh.... 29 miskol !!
    haha...mesti berapi tu. hehe...

    Jangan luper Vote Momoy yer No. 382 - pilihan 10
    Much thx
    Undi No. 382 sekarang yer!!

    ReplyDelete

Recent Posts